26 Aralık 2015 Cumartesi

Araç Gereç Kutusu

Bushcraft, Trekking, Hiking ve Kamp gibi doğa aktivitelerinde, bazı araç gereç ve malzemelere ihtiyacımız oluyor. Bu araç gereçleri, derli toplu ve kolay ulaşılabilir olması amacıyla bir kutuda topladım. Şimdi sizlere kendi yaptığım, bu Araç Gereç Kutusunu tanıtmak istiyorum.Bu kutuda, doğada kamp yaparken ihtiyacım olan Araç Gereçler bulunmaktadır. Bu kutuyu özellikle uzun süren Turlarda yanıma alıyorum...

Araç Gereç kutusu için önce ucuz, basit bir metal kalem kutusu satın aldım. Kalem kutusu çocuklara yönelik bir şey olduğundan, doğal olarak kutunun kapağı çok renkliydi. Ben de kapağı gri renge boyadım. Üzerine de güzel bir Araç-Gereç sembolü yapıştırdım…

İşte size bir Araç Gereç Kutusu…

İçinde neler var, şimdi de ona bir göz atalım:
  • Pamuk: bu pamukların iki görevi var; birincisi ateş yakarken pamuğu tutuşturucu olarak kullanıyorum. İkincisi de Pamuklar, kutunun içindeki metal parçaların, yürüyüş sırasında ses yapmasını engelliyor.
  • Tel (bazı şeyleri birbirine bağlamak için)
  • Çok Fonksiyonlu Pense
  • Tamir Bandı (çadır ve branda tamiratları için, ayrıca bazı şeyleri tutturmak için)
  • Farklı boylarda S-Kancalar
  • Çivi ve Vidalı Kancalar: çivileri ve vidaları tabiiki sadece kurumuş ağaçlarda kullanıyorum
  • Karabinalar (Dağcı Kancası)
  • Çengelli İğneler
  • Kablo Bağı (Plastik Kelepçe)
  • Bir İğne ve bir miktar İplik
  • Birkaç Lastik
  • Cımbız: doğada size çok gerekli olabilir, örn. elinize batan kıymığı çıkarmak için cımbız  işinizi görecektir
  • Son olarak birkaç Harita Çivisi (bazı şeyleri çabucak tutturmak için)

Bu kutu tabiiki ihtiyaca göre düzenlenmektedir. Siz de kendi ihtiyaclarınıza göre, size özgü bir Araç Gereç kutusu düzenleyebilirsiniz…

Doğayla Kalın…
Hoşçakalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder